Admin w Państwowej Instytucji edu.pl

Przygody Admina, czyli Serwerowca, w Państwowej Instytucji. Nie tylko sieciowo-komputerowe, również innej materii.

30 maja 2006

"Nowa sieć"...

Dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem odpowiedzialnym za podpięcie jednej z jednostek Instytucji do "nowej sieci". Sieć we własnej jednostce załatwią, zgodnie z zarządzeniem, we własnym zakresie i chodzi o ustalenie pewnych szczegółów technicznych ze mną i Kolegą.
Oczywiście jak najbardziej. Tylko jest mały problem: pomimo tego, że jakiś miesiąc temu przekazaliśmy Szefowi informację o olewaniu nas przez wykonawcę (olewa sprawę od XII.2005), to nadal nie wiemy gdzie są zamontowane switche "nowej sieci", ani nie mamy kluczy do skrzynek, w których się znajdują.
Przedstawiłem Koledze sytuację: "dzwonił do mnie człowiek z jednej Jednostki w sprawie podpięcia ich do nowej sieci. Czy wiesz coś, żeby wykonawca miał nam dostarczyć te klucze i plan rozmieszczenia switchy, bo do mnie nie dotarły takie informacje?". Kolega: "nic nie wiem, ale spotkałem wykonawcę rano przed budynkiem i powiedział, że w czwartek (czyli pojutrze - 1.VI.2006 przyp. Serwerowiec) ma nam to dostarczyć". Chociaż w to nie wierzę to poczekamy. A swoją drogą to wykonawca regularnie bywa w Instytucji.
Tak też przedstawiłem sprawę zainteresowanemu: "czekamy do czwartku, a potem będę rozmawiał z Szefem".