Admin w Państwowej Instytucji edu.pl

Przygody Admina, czyli Serwerowca, w Państwowej Instytucji. Nie tylko sieciowo-komputerowe, również innej materii.

01 czerwca 2006

Podłączanie Jednostki do "nowej sieci" c.d.

Jest czwartek, 1.VI.2006. Zgodnie z moimi wcześniejszymi obawami (patrz poprzedni wpis) wykonawca nie zjawił się z kluczami i planem rozmieszczenia switchy (planu nie mam, bo jeśli w ogóle ktoś go zrobił to poprzedni admin, ale nic po sobie nie zostawił; rozstanie z poprzednim adminem, z tego co wiem, nie przebiegło w najmilszych okolicznościach).
Zadzwoniłem z tą informacją do Szefa. Szef zdziwiony: "to nie oddał jeszcze tego? Miał dać miesiąc temu". Nie dał i specjalnie mnie to nie dziwi. Szef skontaktował się z wykonawcą i podobno jutro mam dostać klucze i plan. Średnio w to wierzę, ale... Jak się wykonawca nie zjawi to mam dać znać Szefowi.
Człowiek odpowiedzialny za podłączenie Jednostki do "nowej sieci" ma niezależnie ode mnie dzwonić do Szefa.