Admin w Państwowej Instytucji edu.pl

Przygody Admina, czyli Serwerowca, w Państwowej Instytucji. Nie tylko sieciowo-komputerowe, również innej materii.

22 sierpnia 2006

Zmiany kierownictwa

Zgodnie z tym co napisałem w 2 ostatnich wpisach, obecny Szef Jednostki Serwerowców-Komputerowców został szefem innej Jednostki. W lipcu na ostatnim Cyklicznym Zebraniu Wszystkich Ważnych Pracowników Instytucji został zatwierdzony jako Szef innej Jednostki. W miejsce odchodzącego na emeryturę poprzedniego.

Nowego szefa Jednostki Serwerowców-Komputerowców mianował Szef Wszystkich Szefów w osobie bardzo dobrego kandydata. Nowym szefem zostanie kompetentny, znający się na rzeczy i przede wszystkim mądry facet. Sądzę, że rokowania są dobre - może uda się zmienić coś na lepsze. A na pewno powinna zostać trochę przytępiona rozbuchana ambicja niekompetentnego Admina z Tamtego Gmachu.

W najbliższym czasie nowy Szef ma zostać zatwierdzony przez Cykliczne Zebranie Wszystkich Ważnych Pracowników Instytucji.

Tak więc wbrew moim poprzednim bardzo pesymistycznym wizjom, ziścił się najlepszy możliwy scenariusz.

P.S.
To wszystko wiem z kuluarów. Dotychczasowy Szef jakoś nie widzi potrzeby poinformowania mnie i Kolegi o tych zmianach. Może dopiero się dowiemy oficjalnie po zatwierdzeniu nowego Szefa?

4 Komentarze:

  • 22/8/06 16:03, Anonymous Anonimowy

    SUPER!
    Choć przyznam, że czytając opis przymiotów nowego szefa byłem przekonany że na końcu dodasz "czyli mnie" ;)

    Życzę jak najmniej stresujących sytuacji (choć pewnie spowoduje to widoczny już teraz spadek ilości postów na tym blogu) pod nowym kierownictwem!

     
  • 22/8/06 23:40, Blogger Serwerowiec

    He, he... To by było zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Dziękuję za wiarę w moją skromną osobę:)
    Myślę, że będzie o czym pisać. Tzw. specyfika Instytucji pozostaje ;) Poza tym nowy szef doskonale zdaje sobie sprawę z różnych durnych rozwiązań, przepisów, itp. w Instytucji. Nie na darmo napisałem, że to w porządku facet. Poza tym mam z nim lepszy kontakt i pewnie będę wiedział nieco więcej na temat działania Instytucji.

     
  • 24/8/06 14:42, Anonymous Anonimowy

    haha tez myslalem ze dodasz "czyli mnie" (((:

     
  • 24/8/06 19:08, Blogger Serwerowiec

    :) Widzę, że wiara w moją osobę jest prawdziwa :)
    Takiej możliwości nie brałem pod uwagę nawet w najśmielszych snach. W Instytucji do jakichkolwiek stanowisk trzeba mieć mocno zaawansowane tytuły przed nazwiskiem. Niekoniecznie idące w parze z kompetencjami (patrz: AzTG). Nowy szef ma obie te cechy.

     

Prześlij komentarz

<< Początek